bj0nn Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 pris på add on da? hehe Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 virker som om den er meget ettertraktet, kanskje jeg bare må beholde den selv;) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Add-on stylinga er jo det nærmeste du kommer strøkent og pent på en 740... mye råere med laaaav bil og add-on rundt hele...!:) men smaken er som baken, delt i to...! Har selv sett mange bilder av bilen din, og hadde j vært eier, hadde ikke tanken streifa meg en gang, med å bytte ut den fine add-on stylinga mot det derre jet-jager kitet T-rød... men smaken er som baken, delt i to...!:) Men, fin bil har du uansett...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Add-on stylinga er jo det nærmeste du kommer strøkent og pent på en 740... mye råere med laaaav bil og add-on rundt hele...!:) men smaken er som baken, delt i to...! Har selv sett mange bilder av bilen din, og hadde j vært eier, hadde ikke tanken streifa meg en gang, med å bytte ut den fine add-on stylinga mot det derre jet-jager kitet T-rød... men smaken er som baken, delt i to...!:) Men, fin bil har du uansett...! Heeeelt enig!!! Hadde aldri vurdert noe annet jeg heller Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Joda. Add-on fronten ser bra ut, men den blir for høy... Om bilen hadde vært senket 15-16cm. DA hadde den sett fet ut;) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Joda.Add-on fronten ser bra ut, men den blir for høy... Om bilen hadde vært senket 15-16cm. DA hadde den sett fet ut;) Hva med å forsøke å "trekke ned" hele fronten litt da? Bare tenker høyt jeg.. Hvordan ville det sett ut da? Glenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Har tenkt på det selv, tror nok det blir vanskelig å utføre :( Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 den sølvgrå 740'n du brukte som eksempel er jo lavere enn din da må du huske på.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Nah, vi er like lave som jeg ser det. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 tar tilbake det jeg sa.. var inne på hjemmesiden din og så på bildene av kjerra. Er nok ganske likt ja.. Btw: Den var utrolig fin den 740'n din Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Takk:) Men den trenger nok omlakkering, lakken fra 1985 har gjort jobben sin;) nå har den øyelokk og snowcap... og om ikke så lenge t-rød front;) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg