knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 er best å være 2 stykker til den jobben :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Noen som kan forklare hvor den cluchpumpa sitter(gjerne bilder) Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 legg deg under bilen fra førersiden. når du ser girkassa skal den være opp under mellom karosseriet og girkassa... kommer en slange inn på den... Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 likksom oppunder i mellom dær inne. en rund avlang greie.. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 likksom oppunder i mellom dær inne. en rund avlang greie.. Takker for alle svar... cheers Skal under bilen til tirsdag,håper jeg klarer det har lest en del om det å det ser jo ikke så veldig vannskelig ut.Bare å lufte å fylle på.. Det eneste som er dritt er at den gammle eieren har brukt spesial væske så jeg må finne ut hvordan veske det er. Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 har han brukt dot 40 så tåler det uansett bremseveske.. men det er en luftenippel dær under. lukk den opp og fyll på ny helt til det renner ut. så lukker du forr så begynne å pumpe på pedalen. du vet hvordan man lufter bremsene? Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 har han brukt dot 40 så tåler det uansett bremseveske.. men det er en luftenippel dær under. lukk den opp og fyll på ny helt til det renner ut. så lukker du forr så begynne å pumpe på pedalen. du vet hvordan man lufter bremsene? Han pratet om en bremseveske som inneholt silikon,skulle vist være bedere(skulle ikke bli fuktighet) :confused: Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hmm.. kan godt være.. jeg bruker brae å fylle på bremseveske.. bruker ikke å bry meg så lenge det gjør jobben. veske er veske mener jeg.. hehe.. mulig jeg blir skutt nå.. men men.. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Jeg luftet pumpa i dag(den under) det kom et par sprut å clutch pedalen begynnte å bli normal,,men så kom det plutselig ikke mere væske bare luft, å pedalen ble helt død igjenn... Vi luftet i ca 30min å ingenting skjedde kom nesten bare luft :w00t .. Hva kommer det av (må jeg byte pumpa) ps:Bremseveska var JÆVLIG møkete Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 store japser, f.eks hi-lux har som oftest egen tanke for clutch-væska.. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 store japser, f.eks hi-lux har som oftest egen tanke for clutch-væska.. Jeg var inne på GS bildeler.. der er det en tegning over en clutch pumpe,,å den har en beholder :wonder ,,, skal man fylle på et annent sted enn på bremsevæskebeholderen også..... Mange som sier mye forskjelig her :hondakick Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Du har også en pumpe til ved clutch pedalen (master pumpe) hvis den er gåen så pumper du bare luft ned til pumpa på girkassa (slave pumpe) og da blir det lite clutchpedal på deg..!! ps:det er ikke normalt å etterfylle bremsevæske.. det som minsker i beholder er pga bremseklossene blir slitt!! nivået vil stige når man bytter klosser.. blir det borte væske så lekker det et sted..!! stå på..! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg