Crash Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hei.. Jeg har en BMW 325i touring 1990mod E30. Jeg trilte bilen inn i garagen i går kveld(fordi batteri er flatt)bilen virket helt normal,når jeg kom ut i dag var det ikke noe takk i clutch pedalen. Det er ikke noe motstand iden, pedalen kommer heller ikke tilbake når jeg sliper den. Noen som har opplevd det, hva kan være feilen Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Du har sikkert en oljelekasje et sted, kanskje cluchpumpa er gåen. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Du har sikkert en oljelekasje et sted, kanskje cluchpumpa er gåen. Jeg har en liten lekasje fra girkassa.Men kan det komme sånn over natta uten at jeg har merket noe før Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 er sikkert fri for bremse veske.. fyll på mere å så sett deg inn å pump på pedalen... garantert.. sånnt bruker man å etterfylle... Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 pump på clutch pedalen selvsagt :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 er sikkert fri for bremse veske.. fyll på mere å så sett deg inn å pump på pedalen... garantert.. sånnt bruker man å etterfylle... Hva har bremse veske med clutchen å gjøre. Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hydraulisk clutch... bremseveske beholderen din går oxo via clutchen.... fri for bremseveske= null clutch... Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hydraulisk clutch... bremseveske beholderen din går oxo via clutchen.... fri for bremseveske= null clutch... Det er stort sett ikke det samme systemet. Olja på girkassa har ingenting med saken å gjøre Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hydraulisk clutch... bremseveske beholderen din går oxo via clutchen.... fri for bremseveske= null clutch... Takk for svar,har ikke noe sånn veldig peil på bil enda. Var ute å sjekka bremseveska nå, nivåe var på under min, da håper jeg på at det funker etter jeg har fylt på. Må jeg lufte systemet å hva kommer det av at jeg ikke har merket noen før i dag. Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 når du kjører bilen mye (lange turer) eller mye råning med mye aks og mye bremsing så fordamper bremsevesken åver lengere tid. hvist du kjører en lang tur så prøv å kjenn på skivene(varme) veldig viktig å sjekke oljenivået på bremsene åfte. kan være du må lufte den ja. men det merker du om clutchen er unormal.. du må nokk pumpe for hand i ogmed att det er fritt for veske i slagen ned til clutch syl.. er du heldig så er det gjort på 5 min. kan ta lengere tid å få ned oljen.. men er bare å pumpe som f... mvh Victor Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 clutchen har ikke noe med olje på girkassa å gjøre... er mest sansynlig att det lekker fra bakkant på girkassa på bilen hannes.. å ikke fra clutchen.. å om det lekker fra clutchen er det bare å skifte ut dritten(clutch syl/rør). er ikke noe å ha hvist det lekker.. har aldri sagt att girkasse/ clutch har noe med hverandre å gjøre.. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 si ifra om du fårtil eller ikke.. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 si ifra om du fårtil eller ikke.. Jeg skal gjøre det til tirsdag. Da skal jeg si ifra(håper det funker cheers ) Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 ja.. ordnet en clutch på en benz hær om dagen.. samme problemet. han skjønnte heller ikke hva jeg skulle med bremseveske når jeg sa han skulle kjøpe det og så komme til meg så jeg skulle fikse det :) har samme bilen som deg jeg. 2 dørs 87 mod.. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 lufter clutchen på samme måte som du lufter bremsene.. må under og åpne og lukke.. mens en pumper.. vist ikke du har bremsefufter da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg