Skyline_401 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hvor gammel er du forresten?? Jeg var svær i kjeften før, og sa at jeg var drit god til og kjøre... Jeg beundrer virkelig de som klarer og kjøre med godt over 200 gamp i bilen, jeg var ikke så høy i hatten da jeg satte meg inn i min tantes bil og skulle øvelseskjøre, og bilen hennes har ca. 120 hk.... BTW, var det RX sin bil?? hehe.. da er vi too!:) ekke bare å kaste seg inn i trafikken ass.. 15 er han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hehe.. da er vi too!:) ekke bare å kaste seg inn i trafikken ass.. 15 er han. ja..han er 15 å helt skeiv...haha Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 ja..han er 15 å helt skeiv...haha også hater han riskokere, også har han det selv:) :hammer jaja.. skal ikke mobbe jeg .. :boxing :bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Det holder nå. :puke Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg