200-S13 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Gummilisten/tettningen rundt åpningen til bakluken på bilen, en 200 sx er dårlig. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny? Kan en få kjøpt noe sted hvis en oppgir meter? Det ser ut som en standard list som bare er klipset på. Eventulel pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Prøvd Nissan? Er ikke sikkert noe slikt koster mange kronene. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200-S13 Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 De skal sjekke for meg, ringer tilbake i uken. De mente det var litt dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200-S13 Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Ikke noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Ikke noen som vet? Jeg vet bare at baklukepakning til Saab'en min koster 2300kr. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200-S13 Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Au. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Kjent problem på 200sx. Søk på http://www.200sx-ogn.org Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Receive Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 org. deler til 200sx er dyrt ... siden det er en relativt sjelden bil i norge, må mesteparten av delene bestilles fra utlandet... det gjør ikke saken billigere... betalte nettopp 300,- for repsett til dørhengslene mine ... for ene siden :P sjekket opp pris på baklukedempere... kostet mellom 500-1000kr PR STK hos nissan... karosseri deler er faktisk ikke værste prisen på ... 1800,- + moms for en framskjerm er til å leve med ... Siter - Nissan 200sx s13 (prosjekt) - Ford Sierra 2.0 (vinterslede) x-11biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg