Olaisen Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Må demontere styringen til varmeapparatet mitt i morgen, har kun varmluft for tiden. Regner med at det kommer av at staget til kald/varm luft er hoppet av baki der. Noen har har tips på hvordan demontere greia? Den sitter ganske bra fast ettersom jeg kunne se/kjenne i dag. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_Power Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 hvis du tar ut klokken så ser du 2 skruer, og på andre siden så må du av med et par deksler der og får å komme til de 2 siste skruene, også er det 3 vairer inni der som er et rent helvete å få av, men du skal bare koble på en vaier, og det er den verste, for den vaieren blir klemt av noe, så du må presse på den for å feste vaieren, og det er ganske trangt, men med litt tålmodighet så får du det til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Takker for tipsene, skal ned og demontere nå og se hva jeg kommer frem til. Har skurdd på en del biler med Opel er den verste med tanke på dashbord demontering. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg