primerasri Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Er det noen der ute som med 99% sikkerhet kan fortell meg hva slags bremseklosser jeg skal handle til bilen, når jeg skal kjøpe klosser får jeg beskjed om å finn ut om jeg skal ha mintex eller ate klosser..er det helt vilkårlig på alle p10...må vel være likt på samme modell? Skal bytte både bak og fram hvis der er noe forskjell der.. Klossene som er på nå er rimelig velbrukte, og må byttes, og det eneste av informasjon på de er att det er Lucas system, eventuell annen informasjon er slitt bort, og da er jeg jo like langt. 96 primera SRi, 1.6, GA16DE... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 kollevold rallyinport hadde bremseklosser til primera tror jeg, men hvilken type det er aner jeg ikke :( Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 takk for svar, men jeg fant ut av det.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg