Olsen_nissan Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 stemmer det joastarlet.. åsså er det mange reflesjoner over hele bilen som er moddet, som ikke er som på org bildet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Til alle dere som er i tvil: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 hahahaha!! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hahhahaa! :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 skjønner ikke helt problemet her jeg.. Nedi har sagt at han kopierte skjermene fra den gule mk1 der. Alle har en eller annen gang i karieren sin kopiert skjermer og lignende fra en bil:S Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 haha.. nice 1:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 du driter deg ut:) alle som ikke er blinde ser at du har tatt hele høyere siden ;) ja det er mere jeg lurer på ja neidi.. ossen komm denne videre?? i vinduene er det feil bakgrunn... blurry flere steder.. uklart bilde.. ser heller ut som du har klippet lyktene ++ å limt det inn på rolf sin bil;) åja mSpeed: se på org bilde.. så ser du på refleksonene på skjermene på modden å på rolf sin bil:) Er det bare jeg som mener det er VENSTRE side han har tatt og ikke høyre? :confused: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 ?? hmm... man kan jo ikke se venstere siden, så det kan jeg ikke svare på:S:S men hvis du ser på animasjonen til joastarlet, så ser du at refleksjonene er like på rolf sin, å modden til nedi.. på mange plasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 olsen: du mener nok bilen venstre side, som vi ser, men for oss er den på høyre siden;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hehe.. ja kanskje d:S :P skjønte ikke helt den:P:P men mener seff den siden vi ser:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 IQ mafian på nye eventyr? Artig å se flisespikkinga her :D Hvis dere hadde driti i det hadde dere ikke skrivi innlegg i tråden. Ikke skriv en hel masse anklager og tull, og deretter; "jeg driter i det :)".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 IQ mafian på nye eventyr? Artig å se flisespikkinga her :DHvis dere hadde driti i det hadde dere ikke skrivi innlegg i tråden. Ikke skriv en hel masse anklager og tull, og deretter; "jeg driter i det :)".. en som var inne på noe der gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 ti poeng til deg kaz tråden er slettet i morgen, er det noen som har noe mer å plukke på så hversågod Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Om jeg får komme med en kjapp kommentar på slutten, så vil jeg bare si at jeg ikke helt ser problemet? Ingen har gjort noe galt, ingenting er egentlig problematisk i mine øyne. Ellers enig med Kaz. -mix Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg