KennethB Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 He he he... Hils å si at jeg skal til Oslo den 26. og da skal 99% være klart! :) Må vel ta i veien på et treff med kara snart! :) Er godt fornøyd med helga ja! Ble da litt mer å tørke støv av på hylla! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hei. Er det mulig da å få en lytt..............:hello: :hello: Per... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Mmmmmmmmm.... Tror nok du pent må vente med det,Per... Vil ikke gi demo før alt er klart! ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Imponerende. Lærte meg noen triks av å se på bildene dine. :) Et lite spørsmål bare; Ser at du har ganske store mellomrom mellom "holderene" dine når du lager ramme. Hvordan forhindrer du at fleecen ikke får fall i seg når du pensler på polyesteren? Sliter litt med dette selv. At stoffet blir så tungt at det faller... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Skjønner hva du mener... Er vel bare å strekke det opp skikkelig det? :) Har ikke så mye vinkler og bråe overgangen som du har på f.eks det Golf prosjektet ditt! :) Går ikke det, så lenge jeg skal trekke... ;) Derfor kan jeg tøye og strekke stoffet litt mer... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Skjønner hva du mener... Er vel bare å strekke det opp skikkelig det? :) Har ikke så mye vinkler og bråe overgangen som du har på f.eks det Golf prosjektet ditt! :) Går ikke det, så lenge jeg skal trekke... ;) Derfor kan jeg tøye og strekke stoffet litt mer... :) Ok. Hvordan er denne fleecen å jobbe med? Jeg har til nå stjelt stretchlaken fra min kjære mor.. :thumb Hvor kan jeg få kjøpt det og pris? :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Irma fleece teppe på ikea 19Kr pr stk skjekk her Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Fleecen er veldig fin å jobbe med den! Blir mer solid enn laken, for å si det sånn.... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Irma fleece teppe på ikea 19Kr pr stk skjekk her Det er konge !! Husker hu dama i kassa stussa litt når jeg og Tollamoen kom i kassa med en handlevogn med fleece pledd :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Fleecen er veldig fin å jobbe med den! Blir mer solid enn laken, for å si det sånn.... Jaha, da får jeg prøve å skaffe en palle med slike. :P Sikkert enklere å strekke opp da laken har en tendens til å revne ganske lett.... Sorry OT. Du har bygd sammen en helt rå bil!!! :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jaha, da får jeg prøve å skaffe en palle med slike. :P Sikkert enklere å strekke opp da laken har en tendens til å revne ganske lett.... Sorry OT. Du har bygd sammen en helt rå bil!!! :) Du får kjøpt sånne fleece tepper på "jysk" og... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Snadder :) Revner fleece like lett som vanlig laken? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Snadder :) Revner fleece like lett som vanlig laken? nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Mmmmmmmmm.... Tror nok du pent må vente med det,Per... Vil ikke gi demo før alt er klart! ;) :iconsm deg.Sånn som jeg har gledet meg.........:hide Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Er vel på tide med noen nye bilder igjen nå? :) Har smidd noen deksler til de små(???!!!) diskantene mine, så her kommer noen bilder av byggeprosessen... Støping med plast... Etter litt sparkling og sliping... Og ferdig resultat. Mangler litt jobb på gitterene bare, så.... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg