Gå til innhold

Ros til ... politiet?!

Ranger emnet

Michael

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forsvaret i 2 år..fortalte det meste:P hehe...:D

For å si det sånn så skal det ikke legges ut noen bilder av meg :P

Jeg hadde rett og slett bare flaks! Fordi han snille politimannen var veldig snill, dessuten så var jeg høflig.. Tror jeg hadde en liten fordel når han fikk vite at jeg har vært i forsvaret i 2 år.

Kan hende de syntes synd på meg og. For så nervøs som jeg var.. uff..

Østre aker ved haugenstua kjører jeg pent på fra nå av :)

BooM BooOOOm, Brooom=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe eneste negative opplevelsen jeg har hatt med politiet var når jeg blei stoppet av en aspirant eller lærling (eller hva det kalles:P ) så spurte hun seff om lappen og vognkort. når det var sjekka og alt i orden satt jeg meg i bilen, plutselig brøyt det ut av kjeften hennes. "har du Varseltrekant?) (jeg hadde bare glemt å putte den inn etter jeg tok inn anlegget i bilen) leita febrilsk,men sa til slutt nei det har jeg ikke, jeg har glemt den hjemme. politidama: okei vent her, kom tilbake 1 min seinere med 500krs forelegg:( dumt av meg,men kunne gitt advarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en fin ei igår med politiet jeg, de hadde kontroll i den gamle 50''sona som er blitt 30 med masse teit omkjørsel og faen med fortau og skole unger som påståes at går der hele tiden, men saken er da at jeg vanligvis holder 40/50 der hele tiden, og som igår, måtte jeg brå bremse pga de jobber der oppe med et hus, lurver meg rundt gjørnet og politiet måler meg i hele 27km/t å jeg rekker se de å bremser ned.. han ene stopper meg, som jeg kjenner ganske godt, og han liker da kødde litt "jasså, fredrik, fikk faen ikke tatt deg idag heller, hørt om den fine røde bilen din et par ganger formye på stasjonen men enn så lenge har du gått klar hehe.." han flirer å sender meg videre...

kanskje på tide å ta et hint, men vinteren er her så temopoet roer seg litt ned nå :P

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider