Gå til innhold

Spiller Pioneer..

Ranger emnet

vest_racing

Anbefalte innlegg

Gå for en 8600 i stedet får. Den er etter min mening bedre en 9600, hvis du appsolutt ikke må ha dobel front.. Send meg en pm hvis du vil handle av meg.

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lydmesigt,så ligger alpine noen hakk over de andre "kjente" merkene ja! og tro meg,jeg har hatt ALT av pioneer,s verstings spillere,men fikk en pang opplevelse da jeg monterte min første alpine i min egen bil her i vår...men for all del,driftsikkerhet og brukervennlighet er det meget få som slår pioneer....

Sorry B. Du har IKKE hatt alt av pioneer... Husker en som var litt betutta på Rudskgen i sommer....

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry B. Du har IKKE hatt alt av pioneer... Husker en som var litt betutta på Rudskgen i sommer....

nå ja ketil,jeg har hatt det aller meste av pioneer,s topp modeller,kom ikke å si noe annet!! har ikke hadt odr rsd7,det skal jeg innrømme! var jeg betutta på rudskogen? husker du hvem som vant klassa pro/ex lyd da? mener bestemt jeg fikk en plassering som det ikke er en grunn til å være betutta for?

er ganske sikker på att tråd starter driter i hvem som var betutta eller ikke også,så dette kan du ta på PM Devil

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal alle tråder ende med hetsing av andre? uansett så blir det sånn. var vel ikke det trådstarter hadde i sine tanker her heller kan jeg tenke meg.....

rett og slett barnslig selv om enkelte ganger kan det være en intern humor i det. men alle klarer ikke å skjønne intern humor. kanskje derfor det kalles intern......

Lenke til kommentar
Del på andre sider