EmmaNorway Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Noen som har kjennskap til denne http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=923??? Gå for en 8600 i stedet får. Den er etter min mening bedre en 9600, hvis du appsolutt ikke må ha dobel front.. Send meg en pm hvis du vil handle av meg. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 lydmesigt,så ligger alpine noen hakk over de andre "kjente" merkene ja! og tro meg,jeg har hatt ALT av pioneer,s verstings spillere,men fikk en pang opplevelse da jeg monterte min første alpine i min egen bil her i vår...men for all del,driftsikkerhet og brukervennlighet er det meget få som slår pioneer.... Sorry B. Du har IKKE hatt alt av pioneer... Husker en som var litt betutta på Rudskgen i sommer.... Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 jeg har den nyeste av pioneer med bluetooth og div.. synes den virker veeeldig bra. ikke var den dyr heller.. og faktisk sinnsykt bra lyd.. har bare hatt pioneer.. pioneer yodude mvh victor Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Sorry B. Du har IKKE hatt alt av pioneer... Husker en som var litt betutta på Rudskgen i sommer.... nå ja ketil,jeg har hatt det aller meste av pioneer,s topp modeller,kom ikke å si noe annet!! har ikke hadt odr rsd7,det skal jeg innrømme! var jeg betutta på rudskogen? husker du hvem som vant klassa pro/ex lyd da? mener bestemt jeg fikk en plassering som det ikke er en grunn til å være betutta for? er ganske sikker på att tråd starter driter i hvem som var betutta eller ikke også,så dette kan du ta på PM Devil Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hvorfor skal alle tråder ende med hetsing av andre? uansett så blir det sånn. var vel ikke det trådstarter hadde i sine tanker her heller kan jeg tenke meg..... rett og slett barnslig selv om enkelte ganger kan det være en intern humor i det. men alle klarer ikke å skjønne intern humor. kanskje derfor det kalles intern...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Så så... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg