volvo264 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ej he begge dele...Han he ikkje:p ja de he du..men du he skaffa delane få der min kjøme til å komme frå:P meir der de kjøme frå :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ja de he du..men du he skaffa delane få der min kjøme til å komme frå:Pmeir der de kjøme frå :D tur ikkje der e feire F eletrisk anlegg so ikkje he vore avbitaren i Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 tur ikkje der e feire F eletrisk anlegg so ikkje he vore avbitaren i ja de ej trur ej også.. men he no ett par kontakte ej kan høyre me også tilfelle.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 då har eg også kansje fått taki 99% sikkert svarte skinn seter til bilen.. bakseta såg veldi bra ut..og framm seta ganske bra. trenger kansje å pusse oppijenn skinnet litt...var en smule sprekker i førarstol, men ingen hull som eg veit om.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 liten oppdatering har holdt mykje på med sliping grunning og tektylering. og no etter 2 måner er bilen på hjula ijenn har også slipt og lakkert div i understellet også.. alt er i grunnen midlertidlig slik bilen er flyttbar og kan gjerst ferdig framme i motor rom osv videre planer er og få gjort ferdig grunn arbeidet i motor rom og lakkere. so skal motoren inn og kobles opp.. har også skaffet 4 phoenix felger som skal på bilen til økonomien stiger. også fått på 2 rustfrie dører frå ein 93mod 240 litt bilder: Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ah,bra det skjer noe:)Du bruker skikkelig lakk eller?jeg er veldig prippen på slikt...hehe Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 den der har jeg tenkt på ja. alt i understellet sølv.. bare at mitt blir pulverlakka da såklart.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 faan, gutta står på med bila om da'n.. RESPEKT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 takker for god tilbake meldinger:D nja. de understellet som er der no er bare midlertidlig..men måtte bare pusse å lakke for de skulle sjå ganske so bra ut. hater å sette på gammle å stygge deler, hehe... under i dørkenen, so slipte eg godt ned der som var overflate rust, sprøytet på med grunning, og deretter mala eg godt med ei annen grunning. so mykje tektyl etter på. skal sandblåse ett komplett understell og metalisere de seinare ein gong, når eg får kjøpt poly foringer og får meg diff.. måtte ha nåke midlertidlig, ellers so hadde de aldri blitt nåken framgang på bilen.. har også fått meg ett sett med 17" felger. rimstar 100+. ikkje mange som har dei felgane, so de var fint å få nåke ikkje alle har. so phoenix felgane tar turen bort på 164a mi:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg