mistercartman Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Har begynt å merke litt rykking/risting når jeg clutcher. Merker det best fra stillestående, men det kommer og går. Rykkingen merker jeg best når jeg har kjørt en liten stund. Tror kanskje jeg har svidd av clutchen, men om jeg gir litt gass når jeg clutcher går det mye mykere. Rykkingen kommer for det meste når pedalen er nesten helt ute, men noen ganger også fra ca halvveis ut. Liker ikke at clutchen er sånn, for motorfestene er ganske slitte, og bilen rister endel når jeg clutcher :( Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsmotor Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 For å sjekke om det er clutche så setter du bilen i 3 gir på med håndbreket og gi gass ca 4500 o/min, slipp clutchen, slurer den da så bytter du, kan oxo være trykkplata di som er ødelagt Siter AUDI QUATTRO TO THE PEOPLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Tenker bare at det ikke er normalt at det skal rykke så jævlig mens jeg slipper ut clutchen. Akkurat når den tar 100% rykker det ofte ganske bra. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 pfffft, det er jo Audi 80.. bilen min rykker og napper i alle retninger den.. er bare normalt!!! Bytt heller bil du;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg