Bear Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Er det noen her som vet, med sikkerhet, hvor mange Nissan Skyline som er registrert på hvite skilter i Norge? Dette er et 100% seriøst spørsmål. Det vil med andre ord si, at jeg ikke er interessert i om faren, til onkelen til bestemoren til tanten til oscar i indre enfold, har lurt på om han skulle prøve å registrere en. Er det noen som vet hvor mange? Med vennlig hilsen Bear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Så vidt jeg vet så er det bare 1 GTR 34 som er regga.. ellers vet jeg ikke hvor mange andre.. -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bear Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Så vidt jeg vet så er det bare 1 GTR 34 som er regga.. ellers vet jeg ikke hvor mange andre.. Takk for svaret :) Jeg glemte forresten å si, det spiller ingen rolle om det er GT-R eller GT-S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Ring til Vegvesenet. Er ingen her inne som kan ventes å vite ALLE med skilter annet enn de som faktisk gir ut skiltene. Er mange folk som ikke er på internett med bilene sine. -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Takk for svaret :) Jeg glemte forresten å si, det spiller ingen rolle om det er GT-R eller GT-S. Vet det starter å bli en del 33GT-S med skilter og, men hvor mange kan ikke jeg svare på hvertfall :P -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bear Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Ring til Vegvesenet. Er ingen her inne som kan ventes å vite ALLE med skilter annet enn de som faktisk gir ut skiltene. Er mange folk som ikke er på internett med bilene sine. OK! Takk skal du ha. Tenkte det var verdt et forsøk. Det er jo tross alt en del folk her inne som har god oversikt på så mangt. Men men... Da kan engentlig denne tråden closes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Ok. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg