Speed-Demon Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg har leid en dobbeltgarasje til vinteropplag, men trenger bare halvparten. Den er tørr og fin, men ikke oppvarmet. Prisen blir vi enige om. Ikke dyrt!! Send PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Hvor i Oslo, jeg er på utkikk etter garasje. Er det muligheter for å skru der, eller er ikke det lov ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein4 Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Jeg har leid en dobbeltgarasje til vinteropplag, men trenger bare halvparten. Den er tørr og fin, men ikke oppvarmet. Prisen blir vi enige om. Ikke dyrt!! Send PM Hei, jeg er på jakt etter en billig garasje - skal mekke på en kollidert Alfa Romeo. Kan du - eller andre som har en ledig og billig garasje - ringe meg snarest, senest søndag på 22041638 eller 90685596? Hilsen Stein Biljournalist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg