lil`ob Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Har en G60 kompressor liggendes...selges for 4500kr. Er overhalt. Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 hvor ble denne overhalt og hvor langt har den gått etter overhalingen?kvittering på overhalingen? -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lil`ob Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 nå er den solgt. Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Har 1 liggende jeg også som skal bort ;) og muligens en til som skal bort til høsten..:cool: Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 ok samme spørsmål til deg da:rolleyes: -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 jeg kjøpte laderen av lil`ob. Nå viser det seg etter mye om og men at jeg ikke trenger den allikevel. (skulle selge den til han som kjøpte gammel-bilen min, men han bestemte seg for å ikke kjøpe den igår...) derfor trenger jeg den ikke. Laderen skal være overhalt noen måneder før bilen den satt i kræsjet. Laderen er hel, men har som sagt ikke prøvd den! PM Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg