48IDA Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Er det noen her som vet hvordan man får frem en lakk som ser ut som rust? Det må vel påføres i lag med pensel? Men hvilke farger, spesiell type lakk/maling? Hvis noen har sett Monster Garages dragboble så vet dere hva jeg snakker om... http://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/217000.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 I know...but it will cost you :assman :hammer Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Fortell mere...evt. send meg en pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Det enkleste er nok å slipe den plateren å la den ruste av seg selv... til slutt legger du på et tynt lag med matt klarlakk. Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ^^ Med fare for at det begynner å ruste innover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ^^ Med fare for at det begynner å ruste innover! Sålenge klarlakken et tett vil det ikke ruste innover i nevneverdig grad. Metall er avhengig av luft for å oksydere vet du! Men klarlakken vil ikke sitte evig på rustunderlag heller da... må nok belge seg på litt "vedlikehold" for å holde finishen m'm Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg vet ikke helt om jeg støtter det forslaget ditt Finepix ;) Men såklart, det er en mulighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg