gundersenautoparts Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Noen som vet hva en grei kasse til en 16v vil komme på? Har kommet over en bil jeg vil putle litt med siden jeg fikk den VELDIG billig, men det er noen ting som er dårlig på den. og deriblant girkassen... Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Har sett slike kasser her for rundt 2000,- Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 jeg skal overhale min, koster ca like mye... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 eg solgte en slik igår for 2k. Usikker km.stand. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg