Marius F Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 I'm in! Trenger en Hyundai klubb i norge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Det er godt å høre.... Bare å vente på at det skjer noe da! Hva kjører du da? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 KoreanStreetRacing begynner å se dagens lys. Velkommen til forumet, meld deg inn i gruppen Team KSR dersom du ønsker å være med i teamet. Velkommen til treff 27.05.06 på vinterbro senter. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Treffet vil starte ca kl 21. Så dere vet når man kan møte opp! :-) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 En oppdatering! Som noen har fått med seg har vi fått igang en klubb for alle med interesse for eller eiere av Koreanske biler, deriblandt Hyundai. Vil anbefale alle til å sjekke ut Korean Street Racing , siden er under konstant oppdatering og mye spennende vil skje i tiden fremover:) Sjekk også ut forumet som har kommet igang, her vil du få svar på det du måtte lure på vedr disse bilene. Velkommen! Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 vært inne på tanken selv faktisk, men har desseverre ikke tid til det, men vært kult med hyundai ogn;) Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Klubben er i gang den... http://www.koreanstreetracing.co.nr Ta en titt da vel... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Nå skal vi arrangere vårt første "seriøse" treff... Autoslalom på Gardermoen Speedway 6/10 Kommer til å poste mer her om kort tid, ang muligheter for folk å kjøre, pris osv.. Stay tuned! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Om ingen har noe i mot det er jeg villig til å handle inn et domene og sette opp en egen klubb for oss? Jeg tar på meg hostingutgifter osv i utgangspunktet, men en medlemsavgift på bakgrunn av dette ville ikke vært å forakte. Ser for meg en start med 20,- i året - som en start. Etter at vi har fått hengt litt og sånt vil forhandling av avtaler rundtomkring og litt sånn være aktuelt. Personlig har jeg mye forskjellige kontakter som stiller til disposisjon med diverse rabatter mot reklameplass - og det er jo genialt. Tar på meg ansvaret for design, forum, hosting, domene, administrasjon, medlemskortopptrykking etc. i utgangspunktet frem til vi får dannet en gruppe med mennesker som kan jobbe sammen? Har noen år og oppdrag på nakken innen Grafisk design og driver selvstendig i bransjen (Ikke at det er noe stort, men det ligger noe ansvar bak.). Kom gjerne med tips til hva dere ønsker av tjenester, navn etc.. Jeg ser noe som h-ogn Hyundai Owners Group Norway, KCIN - Korean Cars In Norway. - Robin Alexander. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hei, som du ser litt over i tråden så er denne klubben allerede startet. Ny side på nytt domene blir lansert om kort tid, det har blitt litt forsinket pga andre prosjekter. Vi søker stadig etter personer som ønsker å bidra med forskjellige ting. Send gjerne en mail til kbs@koreanstreetracing.com Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Skjedde det noe videre? Kunne vært interesert i og bli med i en Norsk Hyundai klubb jeg :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Den er oppe og går, har straks 2 års jubileum. Sjekk ut http://koreanstreetracing.com Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Ah.. Så den er norsk? Så at alt på forumet var på engelsk, så trodde det var en internasjonal klubb eller noe :P Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Eg e me på ein hyundai klubb:D wee:D men eg e kje noko flink på internett, så eg kan ikkje laga det i tilfelle:D hehe.. men eg melle meg inn:D Siter Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk) BMW 523ia Touring Hyundai Accent 1996 Ford Sierra 1986 Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 wooops! leste berre side 1 eg. hehe e jo allerede ei sia, hehe får tutla meg inn der. men hadde d kje vore litt kulare viss d berre va hyundai.. ? Siter Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk) BMW 523ia Touring Hyundai Accent 1996 Ford Sierra 1986 Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg