245 gl Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Dritstilig,rå,pen,gudd,det finnes ikke ord syns jeg Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Dritstilig,rå,pen,gudd,det finnes ikke ord syns jeg Finnes ett ord! GJENNOMFØRT! :thumb Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 FIN! Fiin! Denne bilen blir du vel aldri ferdig med? Ser ut som du vil ha noe bedre hver vinter, hehe. Og det liker vi :D Lykke til med prosjektet! Følger med Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 dette er bra :)dette er en av de to peneste 240 ene jeg vet om som enda ruller :) den 3dje ble jo kræsjet før i år. Mvh Erik Hvilken var det? ellers, så synes jeg den jo er pen, men synes øyelokka ikke gjør seg helt ;) Men det er vel alt.. Så den når du var på Hønefoss.. eheh, masse jenter rundt den ;) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 FEIT BIL! nydelig arbeid! mer bilder!!!! MER!!!! om du liker stylet eller ikke så kan du ikke kritisere denne bilen, for denne er ikke "over" stylet! den er nice! Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 istede for lykte senkere eller hva du kaller det, hva med USA front? og da heller pusse ned chrome listene rundt de dobble lyktene å lakke de i samme farge som bilen? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Takk får hyggelige komentarer:) Texascom, gleder meg til å se din oxo:) Ealoken: skal på noen gatebiltreff til sommeren ja:) hadde vært moro med autofil messen:) SpeedIsEverything: Tusen Takk, kommer garantert til å se den på gatebil:) ibanez: Stemmer nokk det:) tror aldri den kommer til å bli helt ferdih hehe ZyreX: stemmer, var på hønefoss ja, var mange folk der:) er bilde av bilen derfra i gatebil magasinet slire_sladd: Tusen Takk, skal legge ut flere bilder:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 HemiCuda: tror ikke USA front blir passen denne bilen men hadde vært tøft sånn du sa:) planen min er å lage lyktesenkere under frontlampene også, åsså bygge om å sette inn linser inni frontlampene, pluss at jeg skal ha Xenon:) Men takker får forslag:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Legger inn ett bilde til av bilen, Her ser man godt at jeg har blå solfilm på rutene:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 HemiCuda: tror ikke USA front blir passen denne bilen men hadde vært tøft sånn du sa:)planen min er å lage lyktesenkere under frontlampene også, åsså bygge om å sette inn linser inni frontlampene, pluss at jeg skal ha Xenon:) Men takker får forslag:) hmm... ja, men kan en ikke ha lyktene uten å bygge om til snute front da? slik at du beholder den grillen or panseret du har? men uansett, linser og Xenon er viell litt verre å putte i USA lykter anyways, blir sikkert fett med de lyktene du planlegger da, Xenon på 240 :p her er ihvertfall et eksempel av hva jeg mente (hurtig og gale mod i PS) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hvis du tar kontakt med volvo norge, sender bilder av bilen osv. så tror jeg de er intresert i å gi deg en stand :) blir spennende å se på ressultatet ditt til sommeren. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Har lyst på stand der jeg også :P hehe Blir bra dette Morten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Kan hende:) går jo ann å høre med volvo norge, Kunne jo hatt en stand i sammen Texascom:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Var ti ganger tøffere orginal da ,men smaken er som baken den er delt cheers Hva betyr itte foresten :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Var ti ganger tøffere orginal da ,men smaken er som baken den er delt cheers Hva betyr itte foresten :D Itte = Ikke Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg