endre Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hei. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg bytter vannpumpen på en Toyota Corolla 1.3 91mod? Jeg har søkt litt rundt her og ser at det står litt på vannpumper, men ingen gjelder Corolla. Videre lurer jeg på om det finnes en grei bok for mekking på samme bilen? Endre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hei. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg bytter vannpumpen på en Toyota Corolla 1.3 91mod? Jeg har søkt litt rundt her og ser at det står litt på vannpumper, men ingen gjelder Corolla. Videre lurer jeg på om det finnes en grei bok for mekking på samme bilen? Endre Hei, kan svare på en ting, en grei mekkebok må eventuelt være Haynes. Link til siden... Får vel kjøpt den på Torshov, bilextra osv... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 takk, skal se om jeg får tak i denne. Endre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Heisann. Har gjort dette for noen år siden. (møkka jobb) Du må sikkert av med eit deksel foran register reima, da kommer du lettere til. Men for å få av dekselet, må u sikkert av med nederste reimhjul. Da må du passe på å få register reima på rett plass igjen etterpå. Vist du ikkje har noe god erfaring, vil eg anbefale verksted eller at du ta med deg noen som har litt peiling og trykkluft. Corolla er lagt for små japser med små hender. Et toyota verksted vil vel bruke ca 2timer på ein slik jobb. Lykke til. Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg