Okotcha Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg har et par Blaupunkt høytalere foran som jeg egentlig ikke får plass til. Jeg får skrudd de på plass men å få på interiøret igjen er heller vanskelig. Slik ser høytalerne ut http://www.bluespot.co.uk/stock/spkr3_4.asp Men i Omegaen (88-modell) så er det for trangt når dekselet (interiøret) skal på igjen. Har midlertidig bare skrudd på dekslet, men får det ikke helt igjen. Er det noen som veit om noen smarte løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 6.5" blir egentlig litt for stort i døra på omega. Mine 5,25" gikk akkurat inn slik at jeg fikk på gitteret etterpå. Festa høytaleren rett i døra eller har du brukt nå å space ut med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okotcha Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Har nok bare prøvd å få dem inn i døra. Tok vekk selve gitteret som var på høytaleren fra før av. Skal se om jeg får skjært/ knekt vekk litt gitter i interiøret, kan jo sette på gitteret som fulgte med høytalerne for å beskytte.. skal forske på det når jeg kommer hjem i ettermiddag. Imellomtida ønsker jeg flere forslag til hva jeg kan gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg