rioi Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg har netopp fått kloa i en ascona b 76 mod. Denne sitter det senkesett på og det er ikke med sommerfelger/dekk. Nå har det seg slik at jeg hadde audi sist med sommerfelger som passet både på audi og volkswagen (elns). 4*100 er det vel. Vet ikke hele dimensjonen på felgene men det er 16 toms med lavprofildekk(205) noen som vet om jeg vil få dette til å passe rett inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 kommer ann på hvor mye du har senket og innpresset til felgene når det er 16'' felger med 205. Er jo bare å prøve.. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 har ikke fått hjem bilen enda serru. er så veldig spent. selger'n sa det var orginalt senkesett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 og mens dere er så godt i gang kan dere godt gratulere meg med en kung bil :D skal legge ut bilder straks jeg får bilen hjem den uka her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Går fint med 16" på Ascona B. Jeg har 9x16 m. 215/40/16. Gratulerer med skikkelig bil. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 fin bil du har der. var å hørte på lakk i dag. gleder meg sinnsykt til å få bilen hjem. forresten heter de felgene Schmidt Modern line? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Nei, dette er ekte Revolution RFX "U" style... Se på "Heia Tufte" neste mandag, da får du se bilen i aksjon... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Nei, dette er ekte Revolution RFX "U" style...Se på "Heia Tufte" neste mandag, da får du se bilen i aksjon... Tommy Det har jeg ventet på! :) Men når er vel bilen din høy som et kirketårn, eller er den senket litt kanskje? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Nei, dette er ekte Revolution RFX "U" style...Se på "Heia Tufte" neste mandag, da får du se bilen i aksjon... Tommy revolution rfx 16x9 lages desverre ikke lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Nei det gjør de ikke, desverre, men disse er noen gode gamle fra tidlig 90 tallet..... Bilen er litt høy, men jeg har akkurat kjøpt nye fjærer og gule Koni dempere, så til våren blir det nok litt bedre....T Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 poster her og håper på at noen ser det. Har funnet ut at jeg må ha nye framskjermer på opel'n min. derfor lurer jeg på om det er mulig å få kjøpt nytt noen plass. (isåfall er en link fint) eller om det er noen som har rustfrie skjermer liggende til salgs. (De skal lakkeres uansett så farge spiller liten rolle bare de er strøkne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 poster her og håper på at noen ser det.Har funnet ut at jeg må ha nye framskjermer på opel'n min. derfor lurer jeg på om det er mulig å få kjøpt nytt noen plass. (isåfall er en link fint) eller om det er noen som har rustfrie skjermer liggende til salgs. (De skal lakkeres uansett så farge spiller liten rolle bare de er strøkne Hvilken opel? Veng har mye. http://www.veng.no Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 takker!!11 det var netopp dette jeg trengte :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hei! Jeg lurer på om det er vanskelig å få tak i en c20let motor og hvordan det er å tilpasse denne til ascona b. er det veldig mye arbeid? og hva koster en slik motor nå for tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 rundt 20-25K alt etter. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg