sek700iafc Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Jeg har en Golf 3 GTI 93'(3 dørs) Problemet er at det ikke skjer noe når jeg trykker og holder inne "knappen" for å få spylt ruta bak. Det funker fint med den foran, men altså ikke bak. Hvor kan feilen ligge? D Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Funker viskern? Kanskje det er pumpa som ikke funker? Får ikke strøm? Du har sjekket at det er spyleveske i tanken bak? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Viskeren funker, mulig det er pumpa som ikke funker. har ikke spylerne foran og bak samme tank da? hvor er tanken for spylern bak? Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Viskeren funker, mulig det er pumpa som ikke funker. har ikke spylerne foran og bak samme tank da? hvor er tanken for spylern bak? Visst det er likt som på min så er det samme pumpa som gir væske til fremme og bak, men helt hvordan dette fungerer i praksis er jeg ikke sikker på. Men pumpa sitter i bunn på spyler tanken, og du kan jo lett bare prøve om den lager lyd når du skal spyle bakruten, om den gjør det, pumper den sikkert, du kan jo og koble av slange bak inni bakluken og se om det komme spylervæske bak...... Visst det gjør det kan det jo være selve dysen som er tett. mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Har sjekket pumpa nå. den funker. skal prøve å koble av slangen bak i morgen for å se om dysa er tett... Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg