Gå til innhold

Treff sammarbeid i Trøndelag

Ranger emnet


lermax

Anbefalte innlegg

Amcar folket har sine gode treff, opp til flere gange pr. sesong.

Veteranbil folket har sine Søndagsturer + KBS treffet sammen med sportsbilene og merce.

Merke klubbene har sine små arr.

 

Men hva annet har vi?

 

Ok jeg drømmer om flere typer treff.

1... Steet meet, der alle er velkommen ( tror nok det vil bli muligheter for overvekt av Gatebiler + Amcar...

2... Utstillinger ala City Syd ( Amcar ) + KBS ( Trondheim motor show )

3... Utstillinger ala "Import shows" i USA. Råe gatebiler, styling, Custom, felger, stereo, Råe amcars...... Ok kanskje og ta det litt langt.... Men det ble jo gjort av Amcar på 70 og starten av 80 tallet da Og bil intressen er mye større nå............. Nidarø!!!!!!!!!!!

 

 

Hva trenger vi? Et trøndersk forum, der bilklubbene kan sette seg sammen, og diskutere emnet.... Ingen blir rike på dette, men vi kan skape en tradisjon som vil kunne gi klubbene noen kroner tilbake i kassen. Og medlemmene vil kunne være stolte av bilmiljøet i Trøndelag!!!

 

 

La oss se på mulighetene, ikke problemene :cool:

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir vi mange nok, så kan vi samme skape noen gode treff/show +++

 

Jeg har bildilla, og ser ikke helt det stor påenget i at bare noen få biler er riktige, og andre er feil. Bil rasister, kan bare sitte og surmule for min del.. :cool:

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss høre mer da!!

Det er snakk om et noe mer avansert streetmeet,show etc (noe i samme gata som da Gatebil hadde sitt dagstreff i Kristiansand) og det vil da mest sannsynlig komme folk fra bilblad for å vise allmenheten at det faktisk

er mye gromt å finne i denne landsdelen...

 

 

Hold ørene og øynene åpen, info vil komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg hopper inn i tråden med et litt off-topic-innlegg, men jeg håper det går bra. Er på leting etter garasjeplass til bilen min for vinterlagring, ett eller annet sted i Trøndelag. Hvis noen har, eller vet av andre som har noe ledig, så send meg en PM eller epost til blownX2@hotmail.com.

 

Hadde vært kult å få litt mer organisert treffvirksomhet i vårt område også - jeg er Amcar-medlem, men faller litt mellom to stoler med min Dodge Stealth (bygget av Mitsubishi). Ser fram til sommer og varmt og godt vær så jeg kan ut å skli litt! :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår