Gå til innhold

Ny bil!

Ranger emnet


golf-espen

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Du kjøpte vel tilfeldigvis ikke denne på motorcompaniet eller noe sånt i stavanger? :P

 

Vi solge nettopp våres 96 model golf 3 gl variant. Samme farge.

Så litt morsomt hvis det er denne ;)

 

Bilen vil solgte er forøvrig i TOPP stand!! Ingen feil på stor NAF test :)

2003 VW Passat 1.9TDI STV

* 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt)

* 92, Golf GTI 8V (Solgt)

 

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk takk, kjøpte den av en på nærbø, han hadde kjøpt an av en kompis på Bil og maskin...han skulle bare kjøpe den for å tjene penger på den, ga 60 jeg så vet ikke hvor mye han har tjent på den, ser de selger like på vw fjetland til 99.. denne her og er i topp stand, eneste feil før var at den bare plutselig dauet, men det var jo bensinpumpe-releet..så uvant å kjøre, så myk i forhold til den gamle poloen med coilovers hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk takk, kjøpte den av en på nærbø, han hadde kjøpt an av en kompis på Bil og maskin...han skulle bare kjøpe den for å tjene penger på den, ga 60 jeg så vet ikke hvor mye han har tjent på den, ser de selger like på vw fjetland til 99.. denne her og er i topp stand, eneste feil før var at den bare plutselig dauet, men det var jo bensinpumpe-releet..så uvant å kjøre, så myk i forhold til den gamle poloen med coilovers hehe

 

Kan jeg tillate meg å spørre hvorfor stv?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det kjøpt inn et lite anlegg til bilen..

cd spiller Pioneer DEH-P6700MP

pioneer_dehp6700mp.jpg

 

Komponent sett fremme Rockford Fosgate P162S

RF_Punch-Components.jpg

 

Og noen til bakdøra Pioneer TS-E1776

tse1776_detailpage.jpg

 

ble fornøyd med lyden jeg! kjører rett på spilleren. orker ikke å legge opp någe sub å forsterker enda.. tar det som det kommer, men vertfall bedre lyd nå enn d orginale Blaupunkt som sto i! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte desverre sende den tilbake:( jeg begynte plutselig å reagere på den,aldri skjedd før..trist :(

her er an, 10uker gammel

charlie4.jpg

charlie2.jpg

 

faen den var du uheldig med, mange som er allergiske mot hunder.

har lurt på om jeg er det selv. Er faktisk noen som har hunder som ikke tåler det men spørs selvsagt i vilken grad du ikke tåler det.

 

Er det lov å spørre hvor mye du ga for den?

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår