void Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Tenkte å bytte motor i en 518i. planen var å stappe en 528 suge motor nedi. Vil det i det hele tatt funke ? Er det noe jeg bør bytte ut? Tenker da på stortsett alt som evt. må byttes ut.. Kom gjerne med råd o.l. :) Spurte bmw folka, men fikk bare en forespørsel på motor og girkasse. :\ Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Har en 1985 528 som hugges nå. Du kan få kjøpe bilen uten motor og understell for en rimelig penge. Da har du ALT du trenger for en vellykket konvertering. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvammen Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Tenkte å bytte motor i en 518i. planen var å stappe en 528 suge motor nedi. Vil det i det hele tatt funke ? Er det noe jeg bør bytte ut? Tenker da på stortsett alt som evt. må byttes ut.. Kom gjerne med råd o.l. :) Spurte bmw folka, men fikk bare en forespørsel på motor og girkasse. :\ hei eg er desperat etter en 518i motor kor langt har den gått?? plzkontakt meg på k_kvammen_@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 hei eg er desperat etter en 518i motor kor langt har den gått?? plzkontakt meg på k_kvammen_@hotmail.com Må nesten skuffe deg litt der, hvis du ser på datoen på tråden så...:blah: Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg