xxxskau Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 trenger hjelp plutselig ville ikke bilen min mer ! regner med det er bensin pumpa men er ikke sikker. jeg har sjekket sikkerhetbryteren . sierraen jeg hadde tiligere lå pumpa rett etter tanken det var en 2,0 is . men hvor er det pumpa er på 2 ,0 doch motoren finner bare besin filteret etter tanken. sierra 93 clx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 er ikke noe ekspert på ford men. Du skal vel kunne høre om bensinpumpa starter når du setter på tenningen. En annen måte å se om den får bensin på er å ta ut pluggene å se om disse er fuktige av bensin. Da kan du også sammtidig teste om det er gnist på pluggene. Håper dette hjelper deg noe. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 trenger hjelp plutselig ville ikke bilen min mer ! regner med det er bensin pumpa men er ikke sikker. jeg har sjekket sikkerhetbryteren . sierraen jeg hadde tiligere lå pumpa rett etter tanken det var en 2,0 is . men hvor er det pumpa er på 2 ,0 doch motoren finner bare besin filteret etter tanken. sierra 93 clx 2.0 doch motorene har bensinpumpa nede i tanken. du må vell spinne i en orginalpumpe Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxxskau Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 oki har du peiling på om ei sånnei er dyr ? å om det er mye arbeid å bytte den ? takk for hjelpen =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 oki har du peiling på om ei sånnei er dyr ? å om det er mye arbeid å bytte den ? takk for hjelpen =) se etter om det er ei luke under baksetet ditt. noen mente det er ei smal sak å bytte om luka er der. pris vet jeg ikke. sorry Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxxskau Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 oki ja det er ei luke der så jeg kommer greit til. har hørt om ny men den skule de ha 2200 for får så må nok få takk i ei brukt ei. takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg