Amazonracer Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Trenger man dette demperverktøyet hvis man kun skal bytte fjærer? Kom gjerne med tips til fremgangsmåte... skal bytte fjærer foran bak på Audi 100 2,6 Q Siter Amazon 65 Audi 90 2,3 20v Q Audi 100 2,6 V6 Q Golf Syncro 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sideburns Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Etter å skru av fire stk muttrer + den som man må ha spesialverktøy til, kan demperen trekkes opp av fjørbeinet og ny settes nedi før man skrur sammen igjen. Å klare begge sider på 25 minutter er ikke umulig :) Drid! Idag gikk jeg løs på de gamle demperne. Etter å ha skrudd av den store mutteren med spesialverktøyet kom jeg ikke lengre. Jeg trodde det skulle være enkelt å dra den opp etter å ha løsnet de nevnte mutterne men jeg fikk ikke til å rikke den. Så den er vel rustet fast takket være dårlige mansjetter. Noen som har smart løsning på det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg