Gå til innhold

Autofil i Trondheim

Ranger emnet


Xantera

Anbefalte innlegg

Nå har Autofil nettop dratt fra Trondheim. For meg og sikkert mange andre som var der, var det sinnsykt skuffende...Det var utrolig mye folk ja, men fy flate hvor mange dårlige biler det var inne i hallen. Det var to biler som kunne representere Trøndelag der; Simtech`s RX2 og Camaro SS`n som er Norges raskeste gatebil. Vet ikke hvem som ble valgt for jeg dro skuffende tidlig der i fra.

Skylden kan ikke bare legges på oss trøndere, for de feiteste bilene er parkert for vinteren, men det var utrolig mange der som aldri skulle vært der...Virka som det var "førstemann til mølla prinsippet"

 

Neste år er det en ny sjangse, og da skal vi forhåpentligvis vise hva vi er gode for...Det skal jaggu ikke mye til for å bli bedre enn i år

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det manglet mange råe biler, men tror de to som ble valgt ut kommer til å gjøre det bra. Ikke sikkert noen av de som manglet ville gjort det bedre i denne formen for konkurranse.

 

 

Okey. Hvem var det som ble valgt da? Nei, det er ikke sikkert. Men så jo at ES-Tuning sin Audi 100 ble avvist da. Dette er en av, om ikke, Trondheims raskeste biler...En ypperlig bil på de fleste av øvelsene, men utseendet teller dessverre for mye...

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, helt enig i at bilen til Hans er veldig rask, og hadde Hans kommet litt tidligere, hadde han nok sluppet inn. Det sto jo en orginal 245 der inne! Men jeg tror nok Hans hadde blitt parkert i kjeglekjøring av 312csl´n...

 

Jeg vet....Hva faen gjorde den 245`n der?...Syns egentlig ikke at den perlemor lakkerte toyota camryn hadde så mye der inne å gjøre! Det var mange greie biler, men de hadde ikke alt. 312`n hadde kjørt i fra de aller fleste ja!:)

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

 

I utganspunktet hadde jeg ingen plan om å stille ut noen bil.

Men når jeg kom så mente da x antall kjente at jeg måtte stille ut.

Da spurte jeg en kar som hadde med greia å gjøre å han sa at så lenge det var plass så måtte jeg bare kjøre inn.

Da jeg kom sammen med flere (råe) biler ble vi da desverre avist for kl var over 7 som jeg forstod.

 

Var forøvrig veldig imponert over at det stod en orginal volvo245 å en anna amerikansk familie bil inn der.

 

Tror heller ikke det var noen annen europeisk bil i hallen med noe mere motor enn det jeg har (ca 450hk+ på hjul)( det er ca 600 hk i motor) 200m på 7.70 156km/t i mål med hjulspinn på 1 og 2 gir på 19" gatedekk.

 

Men sånn er livet gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var surt Hans. Du burde absolutt ha vært inne, bilen din kjører jo fra alle de bilene som sto der i dragrace. Du får komme grusomt tilbake ...

 

 

Det blir ikke i autofil sin regi ivertfall.

Synes hela greia var for dumt men men.

Men er helt enig i at simtech å den grønne 312 gikk videre.

Det har de fortjent.

Hvis den volvoen hadde blitt med videre så har jeg aldri kommet til å sett ett autofilprogram noe mer ivertfall.

 

Lykket til med rx2 og bmw312.

All respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke i autofil sin regi ivertfall.

Synes hela greia var for dumt men men.

Men er helt enig i at simtech å den grønne 312 gikk videre.

Det har de fortjent.

Hvis den volvoen hadde blitt med videre så har jeg aldri kommet til å sett ett autofilprogram noe mer ivertfall.

 

Lykket til med rx2 og bmw312.

All respekt.

 

Opplegget deres var ikke bra nok. Det var jo flere feite biler utenfor enn det var inne i hallen. Det blir for dumt med "førstemann til mølla" prinsippet. Noe av det feteste som var å oppleve var jo når vi fikk høre turbon din snurre, og bjørnstad kjørte hjem med 350Z`n...Men for all del, det var absolutt de to beste som gikk videre av de inne i hallen.

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med at det var skuffende!

kunne jo faen meg kjørt inn fiestaen min og likevel ikke skjemmes..

mange av bilene der var jo faen ikke vaske...hva er det for no da? så en som

prøvde å tørrvaske bilen sin der inne med ett pusseskinn..ble veldig rein ja...eller...var forresten en eclipse!! synd de feite bilene sto ute...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med at det var skuffende!

kunne jo faen meg kjørt inn fiestaen min og likevel ikke skjemmes..

mange av bilene der var jo faen ikke vaske...hva er det for no da? så en som

prøvde å tørrvaske bilen sin der inne med ett pusseskinn..ble veldig rein ja...eller...var forresten en eclipse!! synd de feite bilene sto ute...

 

 

Ja...Snakket om akkurat det samme vi å...Vi får ta det igjen neste år!:)

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår