tvold Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Går det ikke an å justere om man skal ha 900 grader el 200 grader's rattutslag på GT4? Rattet justere jo seg selv under loading, men går det ikke å justere det i etterkant da? Hjælp.. Frustert kjører.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahh Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Du kan velge mellom 900 og 150 graders modus ved og trykke og holde inne R3 - SELECT - høyre girknapp. Dette kan gjøres når som helst i spillet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvold Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Du kan velge mellom 900 og 150 graders modus ved og trykke og holde inne R3 - SELECT - høyre girknapp. Dette kan gjøres når som helst i spillet :) Takker :-) :-) Da blir det en lang natt med spilling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvold Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Finnes det noen mulighet til å få bort feedback? Skaper jo større problemer enn virkelighet i store hastigheter.. Eller er det bare jeg som er feilkonstruert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 begynn å tren vekter, så blir det bedre:D Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Finnes det noen mulighet til å få bort feedback? Skaper jo større problemer enn virkelighet i store hastigheter.. Eller er det bare jeg som er feilkonstruert :) dra ut strømkontakten til rattet! Det funker d serru... syns d er best å ha force feedback av når jeg skal drifte på snøen :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 vis det er gran turismo du spiller kan du skru av denne på options menyen mener jeg og huske. synes selv dette er litt plagsomt. drar hele bordet som rattet sitter på bortover gulvet...... må kjøpe teppe tror jeg, eller kansje playseat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Usikker hvor jeg skulle legge spm her, så jeg la d her jeg..:p Noen har Forslag om hvilket ratt jeg burde kjøpe tell pc. som ikke er alt for høy pris på, men samtidig bra å bruke? Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Usikker hvor jeg skulle legge spm her, så jeg la d her jeg..:p Noen har Forslag om hvilket ratt jeg burde kjøpe tell pc. som ikke er alt for høy pris på, men samtidig bra å bruke? Søk litt så finner du en del om det. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Logitech Driving Force Pro (GT4 rattet). Får det vel for en tusenlapp nå, det er det absolutt verdt! Billigere ratt er slarkete, har plastikk-feeling og er lite solide. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Enig med Tombra her. Veldig bra ratt. Har hørt at det har kommet ratt og pedaler med clutch pedal nå. Kanskje sjekke ut det? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg