VegardAa Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Noen her som har erfaringer med Phoenix Gold Xenon? Snuser litt på x200.4 forsterkeren og x12 subben. + frontsett. Men har et glimrende tilbud på Alpine, så er ikke helt sikker på hva jeg skal velge. Tror jeg kan få PG enda billigere enn jeg får Alpine.. Noen formeninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 mine erfaringer med alpine er iallefall bra! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 mine erfaringer med alpine er iallefall bra! Og de erfaringene jeg har hatt med begge merkene tilsier at jeg hadde valgt phoenix gold. Men kommer jo også helt an på hvilke serier du er tilbydt på alpine også.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Og de erfaringene jeg har hatt med begge merkene tilsier at jeg hadde valgt phoenix gold.Men kommer jo også helt an på hvilke serier du er tilbydt på alpine også.. Har ikke hørt noe fra phoenix gold så jeg kan ikke sammeligne. Jeg har hørt MRV-T420, MRV-F450, den nye MRV-F545 og MRD-M605. Jeg har gode erfaringer med alpine, og har ikke lest annet en godt om forsterkerne. Det er nå det jeg har hørt selv og av andre. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 skal ha: Alpine type-r subben 12" MRV-F545 som forsterker Type-X 5.25" frontsettet Og kabelsett.. Får dette rundt 11 000.. grei pirs? Eller skal jeg går for noe billigere fra PG? .. Hadde ikke skadet å brukt f.eks 8000 på annlegg.. Men vil alltids ha mer! Når det bare koster f.eks 800 kr for en krafitgere sub. Så er det bare sånn at jeg MÅ ha den.. å da måtte forsterkeren og frontsett oppgraderes. Så ting blir fort dyrere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Tror nok ikke du blir skuffet. kiddie Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 rettere sakt, har planer om å ha. Men PG så veldig fett ut og spillte bra også... så får vente på tilbud derifra :) Så legger jeg det ut her. Så får dere hjelpe meg å velge :) Er snakk om en liten fiesta mk3 5 dørs. Så holder vel lenge med en 12" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Nesten ingen som har hørt om PG (Xenon serien) .. Eller har den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Har ikke hørt noe av det nye til PG, men husker mange gode stunder med PG og Denon bra Hi Fi klubben i Grimstad. Og det må vel sies at det den gang i hvertfall var noe av det råeste å få fatt i. Forsterkerne kunne man bare tyne så langt man ville... *drømme seg tilbake* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg