Ok`n Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 er ikkje sikker på om dette er den rette plassen å poste denne tråden men men...:) over vinteren skal det bli turbo i bilen,har ein kompis so kan dette og skal hjelpe meg!er ca sikker på alt det eg treng for denne jobben...men er det noen her på forumet so har gjort dette med primera p10 før,noen med erfaringer?har den grunnlegende infoen og sånt men er det noe eg bør være obs på osv på disse bilene eller fordeler for den slags skyld...bilen har eit halv-incetion system men funker so i prinsippet som vanlig sugemotor...alle info hjelper;) Mvh Ok`n Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 du vet primera forumet her så er det hvertfall 2-3 stk som har gjort det. EGTurbo og p10-Turbo tror jeg dem het. hør med dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 kjenner til dem,men sendte pm for lenge sida uten noe svar...virker ikkje så dei er så aktive på nette for tida!:( Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Mange av Primera-folkene er mest aktive på nccn.no for tiden. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg