2mMy Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hmm noen som har lyst til å gjøre et halvhjerta forsøk på å montere på en seidl fanger på bilen min? eller sjekk tråden min på side 5 om det er noen andre bilder dere liker bedre! :cool: Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 uff, plastikk :( få heller taki m3 (viss d ikke blir for dyrt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 photoshop er kult altså, men jeg har aldri sett eller skjønt grunnen til å gidde å bruke penger på plastikk til bilen... men den ble fet da Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 uff, plastikk :( få heller taki m3 (viss d ikke blir for dyrt) vell litt vanskelig å sette m3 fanger på en 5 serie... og m5 fangeren koster jo 10 lapper aleine... men takk ihvertfall, da har jeg et lite inntrykk av hvordan den fangeren vil bli.. vil ikke ha rieger m5 look fangeren heller, er for jall! ideen er vel seidl fanger, sideskjørt og en muligens rieger bakleppe.. hvis ikke har jo hamann noen feite skjørtpakker da =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 vell litt vanskelig å sette m3 fanger på en 5 serie... og m5 fangeren koster jo 10 lapper aleine...men takk ihvertfall, da har jeg et lite inntrykk av hvordan den fangeren vil bli.. vil ikke ha rieger m5 look fangeren heller, er for jall! ideen er vel seidl fanger, sideskjørt og en muligens rieger bakleppe.. hvis ikke har jo hamann noen feite skjørtpakker da =) Ikkeno problem, tok bare et par min å fikse.. Synd at M3/M5 dela e så dyrt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 mhm er synd ja! skal man ikke ha m5, får man jo komplett plast for 10 lapper =) hmm, hadde du klart å legge inn tåkelys i de nederste hulla og evt gjøre nettingen helt svart også? :D Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg