Nedi Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 til info først : 89mod 16v gti "special" jeg har kjøpt ett sett hella grøftelys med tilhørende festebraketter, skulle montere litt i dag i tillegg til sånne idiotiske ting som å finne ut hva som feiler den helvettes digifizen min, få panserlåsen til å gidde å løse ut, samt stramme håndbrekk... så --> har noen en lur måte å stramme brekket på ? evt, hvordan gjøres det ? --> må jeg ta vekk noe for å få plass til grøftelysene, ? hvor i svarte sitter fangeren fast? mener jeg fant noen bolter men må jo være kinereser for å få fingra innimellom der... ser ut til at jeg har ett deksel som sitter fast i skjermene, og henger ca rett bak fangeren, som står i veien for lyktene ? kan noen dra en "how to do lightening for dummies" her ? takker for svar :) får ta å legge ut noen bilder av bilen en dag Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Fangeren er festa med 4stk 17mm bolter. Brekkwaiere kan strammes under dekslet til håndbrekket. Tror det også er noe strammegreier på caliperne.Mener jeg så det i Haynes. Du må vel skjære ut hull til tåkelysene? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 ja det må jeg nok, men ang om det er plass bak eller om jeg må ha vekk noe ekstra deksel der... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 ja det må jeg nok, men ang om det er plass bak eller om jeg må ha vekk noe ekstra deksel der... Tror ikke du må bort med noe deksel bak nei. Er ingen deksel bak de "tåkelys hulla" på min. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jeg fjerna like godt hele plata foran jeg....sitter med noen små karosseriskruer festet i skjermene. Håper du finner ut hva som feiler Digifizen, kanskje det er det samme med min??? *krysser fingre og tær* Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Og forresten....husk å legge opp tåkelysene over relé og ikke rett over bryter som tidligere eier hadde gjort på min anger2 Blir fort brann av sånt.... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 på eldre modeller så sitter den en plate foran under fangeren.. mange velger og beholde den da de setter på 90 fangere... bare å plukke den av.. så blir det plass Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 takker for svar :) relè er tatt med i betraktningen. må bare få av fangeren nå. ang hull i fangeren, skjærer man ut hele utsparingen som er laget? mr jenssen: den ene digifizen min har brudd i strømplaten, den er nå loddet. den andre vet jeg ikke helt enda. den står i bilen og lyser uten å gi noe info Hvor mange kontakter har du som skal inn i digien på baksiden ? det er to breie på ene siden sant, men er det en liten jævel midt på og ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 nei.. det skal være igjen litt kant rundt lykta.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 skru av fangern, kapp av et godt stykke frontplate på begge sider, lakk "sårkantene", skjær ut plasten i fangern (prøv med lykten så ser du hvor mye som må bort), fest brakettene i fangerjernet og sett fangern på plass.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 golfrider: takk til deg kan noen poste ett bilde av fanger med lykt, type nærbilde så jeg får se ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg