kongen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hei jeg vurderer å kjøpe denne til bilen. Men er det noen som vet hva som skal til for å koble denne her rett på batteriet i stede for å bruke sigarett tenneren? Takk :yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masada 626 Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 hva med og koble den inn på "baksiden" av sig.tenneren? er jo fint om den går på tenningsnøkkelen så slipper du jo og tappe batteriet.men det må du finne ut av:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhouge Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Samme skjermen som jeg har jo :-) Dersom du vil koble den permanent, er det mange måter å gjøre det på. Du kan jo lage en ekstra sig kontakt foreksempel. I min Voyager har jeg lagt ut ekstra kontakter for begge de bakre seterekkene, og kan plassere skjermen der det passer. Eller, du kan koble den til ett eller annet strømførende punkt i bilen. Kan være på baksiden av sig kontakten som foreslått i svaret over, eller aller helst til en sikringsboks. Uansett hva du gjør, husk sikring!! Kjipern å blåse skjermen... Siter Jaman 2002 VW Sharan 1,9Tdi (mti) 1994 Plymouth Grand Voyager(Til salgs) N 59° 49' 53.47" E 10° 47' 16.47" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg