Gå til innhold

Mandel: Peugeot 206 - Bruksbilprosjekt

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har planer om å gjøre det samme sjøl! Men er som du sier, det hadde jo sett mye kulere ut med lakking av kassa, for da hadde du sett formene bedre og alt arbeidet. Men at dette ble veldig pent også er ihvertfall sikkert!

 

Eneste jeg ikke likte så godt er at det blir bare kasse på ene sida, se for deg en helt lik kasse i andre siden.. Men får vel bare skjerpe meg (get over it) å lage meg en sånn selv...

 

 

Enda en ting, hvordan festet du kassa? Og hvordan får du den av (når du skal skifte pærer osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

borrelås på undersiden og baksiden.

 

blir nok bare 1 kasse bak der. Som nevnt tidligere i tråden ska bilen brukes. Og en bil uten "stor" bagasje er ikke særlig anvendelig for en med både hund og behov for og stable matvarene fra butikken i bilen.

 

:) ellers er jeg enig i at det ser litt "ubalansert" ut med sub bare på ene siden, men det får bare gå : )

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal som sagt gjøre det samme på min :) Men skal lage noen hyller i glassfiber.. Altså, sånn at forsterker og 1 kondis på hver side passer perfekt inn i hylla :) Så setter jeg den på venstre sida.

 

Men borrelås? Holder vel ikke når du kræsjer (om du kræsjer)... Anyway, hvor kjøpe du borrelås? Limte du den bare fast til gulv og kasse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kassa sitter i klem fra før, og hadde sikkert ikke trengt borrelås heller ( når kassa skal ut må jeg vippe frem setet, og lirke kassa løs )

 

borrelåsmateriale mener jeg stammer fra Jernia, men er mulig at det er lenge siden jeg handlet det. Så er ikke sikkert de fører det fremdeles!

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kassa sitter i klem fra før, og hadde sikkert ikke trengt borrelås heller ( når kassa skal ut må jeg vippe frem setet, og lirke kassa løs )

 

Ikke stol blindt på dette altså! ;) Vi kræsja og da kom ei 110l kasse med et 15" element i flygende ut og landa 40m fra bilen ca! wtf? Denne sto så i klem mellom hjulhusene (eller hva det nå enn heter) i en Golf III at vi ikke klarte røre den når den sto der... Sier ikke at det kommer til å skje hvis du kræsjer, bare at det kan det...... (i aller verste tilfelle da! :rolleyes: )

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boltet på hengsler og sikret den til selefestet i baksetet i går, så nå kommer den ingen vei..

 

Da sitter det nok ja ;)

 

Uansett, får vel bare slenge meg i rekka å si MEGET strøkent bagasjerom! :respect

 

Er dette arbeidet med glassfiber noe du tror vi nybegynnere som aldri har vært borti glassfiber kan kaste oss i selv å få et bra resultat ?

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår