autod Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 På Pioneer sin hjemme side virker det som at man kan kjøre store sub'erpå bare spilleren. noe enormt drag blir det ikke av spilleren, men denne orker nok litt mer en mange andre spillere.. tipper et par 8" hadde funket fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Yes sir!! :usa: Skal snuse litt etter noe bedre enn en dassrull. Nå har jeg snust litt. :D Fan 3 potensielle sub'er. cheers jeg fant fra: Sony Pioneer Infinity Sparer faktisk penger på Infinity sub'en Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Ville tatt infinity suben. Så pioneeren. Så på 3dje plass hadde jeg funnet noe annet enn sony. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg