scb Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Jeg skjønner ikkke helt hva som skjer... på venstre side park-lampe kursen, så går sikringen vær gang jeg setter i en ny en.... har tatt ut baklykta å sjekka, der er det ikke no feil, ei heller framme i parklykta der... Noen som har noen ide om hva det kan være og evt om noen har hatt samme prob sjøl... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hvis du har hengerfeste kan det være i kontakta til det Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hva mener du med hengerfeste? ja jeg har det Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Kan være kortslutning i kontakta til hengerfestet.. som tvåførti sa.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 kan også være en av lysa i håndbrekk kåpen som kortslutter og. Fordi de er kopla på venstre lys krets.Hadde det samme problemet på en 240 -86 mod jeg hadde Skjekk i allefall noen av ledningene nedi der kan lette komme i klem der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Det skal sjekkes:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg