Langerud Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Kan se ut som han siste sliter litt om en pære i baklyktene ryker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 ja.. hehe. må til å demontere litt da. slenger du ut midl bilde av anlegget ditt?? blir nok nice dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Her kommer da noen bilder. Kassa synes jeg ble ganske så strøken! Litt mørkt ute nå, men det for holde så lenge. Har heller ikke fått Cadence 6x9 enda. Bruker mine gamle Cadence US-serien. Mer bilder kommer :) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Hvorfor bytter du fra us til xt? xt er vel billig serien til cadence. Hvis du sier det er på grunn av det blå harry lyset så får jeg meg en god latter cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Hvorfor bytter du fra us til xt? xt er vel billig serien til cadence.Hvis du sier det er på grunn av det blå harry lyset så får jeg meg en god latter cheers Har ikke råd til noe dyrere å i tilleg så: 1. Delefiltere mangler i ene, som førte til at diskanten sprengte. 2. Bassen spillte så høyt at ene diskanten spratt ut av høytaleren :confused: Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Foruten det harry blå lyset så spiller de faktisk bra :thumb Nå er det helg først cheers så babyhmm? så Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg