Retrox Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Har en 80 med gåen kløtsj. Ser at man får kjøpt slike, men det er vel ikke hele clutchen man trenger? Trenger vel bare lamellplatene? Kan huske at jeg fikk kjøpt dette selv engang da jeg bytta girkasse på min gamle, men nå får man bare kjøpt komplett clutch, og det var litt stive priser.. 2100 hos norskbildelesenter. Hvor får jeg bare lameller, det er vel strengt tatt bare det jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 ehh.. 2100? er ikke det litt vel Over The Hill?`? mener du får disse for ca 1700 hos mekonomen. OG du mener vel seriøst ikke bare å bytte lamellplata? Ikke for å være useriøs, men høres helt idiotisk ut. Man bytter alt når først har oppe. Men om bare gammel bil du ikke er så nøye med er lamellene greit nok å skifte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 ehh..2100? er ikke det litt vel Over The Hill?`? mener du får disse for ca 1700 hos mekonomen. OG du mener vel seriøst ikke bare å bytte lamellplata? Ikke for å være useriøs, men høres helt idiotisk ut. Man bytter alt når først har oppe. Men om bare gammel bil du ikke er så nøye med er lamellene greit nok å skifte. VWgolf1: Jeg har sjekket priser. Det koster 2099 for en hel clutch på mekonomen og husker jeg riktig koster deg 1500 innkludert mva UTEN frakt på norskbildelsenter.no. Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg