jonny be good Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 jeg kjeda meg litt så modda jeg en bmw og tenkte jeg kunne legge den inn her, fatality tilbakemeldinger?! her er orginalen! [/img] her er modden: [/img] Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Du burde nok poste modden i litt høyere oppløsning, helst 1024x768 pixler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Du burde nok poste modden i litt høyere oppløsning, helst 1024x768 pixler okay.. skal prøve.... :hammer Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 men jeg klarer det ikke her nå.. hmm, den blir mindre når jeg laster den opp til photobucket! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 men jeg klarer det ikke her nå.. hmm, den blir mindre når jeg laster den opp til photobucket! Da må du sette ned kvaliteten på bildet når du lagrer fra photoshop :) Photobucket har restrictio på 250kb :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 thanx... Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 nå er bildet updatert og alt ble bra :D Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 brushinga på fronten var ikke så bra. jobb mer med den. og felgene er blury. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Den ser tøff ut, men er ikke perfekt :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 perfekt vet jeg og at den ikke er, for det er en av de første jeg har modda, og fronten skal fixes.. Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 oppdatert nå! :D Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 synes orginalen var penere jeg... Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 æsj hva tenker du med a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 likte den bedre før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 likte den bedre før Var faktisk litt enig jeg. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg