mortenwb Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Volvo 530 topp, porta + en slipt A kam selges til h.b.o 500,- Delene er i Asker. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 er interessert! God stand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 porta hvor mye da. gjort det selv eller for dette hørtes litt billig ut Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Fant ut den ikke var portet, men høvla noen mm. Ser helt orginalt ut og i bra stand. Så her har du muligheter til og porte selv. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 kan eventuellt ta noe i bytte. feks senkesett. det er jeg interresert i . Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil230 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Volvo 530 topp, porta + en slipt A kam selges til h.b.o 500,- Delene er i Asker. Hey, jeg kjøper toppen din jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg