tplassen Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Fant idag ut at gamle golfen min ligger ute til salgs nå..håper det er noen her inne som kjøper den, den fortjener omsorg, i allefall nå, ser ikke ut til å være så strøken lenger som da jeg hadde den... :( Angrer bittert på at jeg solgte den, vurderer egentlig å kjøpe den tilbake, men blir litt for mye med 2 biler når jeg såvidt har tid til en bil..:) link til Go Golfen: Savner golfen min jeg :) ødelagt grillista har han greid også... mvh Terje / tplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 har han bytta bak potte eller? så rimelig grov ut. ellers syns jeg bilen var fin jeg, fint uten grill list spør du meg (selv om han kansje burde fjerne den biten som var igjen av den .. hehe ) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Uten å ha inflytelse,eller krenke andres meninger, så er vel sånn potte det styggeste det overhodet er mulig å putte på en Golf generelt? :D Syns fortsatt grill list er tøft jeg hellothere (Ikke missforstå å tro at jeg syns det er stilig med knekt :D Mener selvfølgelig med en hel en!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 grill lista mi :deng :D Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Uten å ha inflytelse,eller krenke andres meninger, så er vel sånn potte det styggeste det overhodet er mulig å putte på en Golf generelt? :D Det er en sterk kandidat, men DTM og Torshovpotter deler førsteplassen ennå. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Synes potta kler bilen bra jeg :) men DTM og thorshov er virkelig det værste.. Må ha litt størrelse ;) hehe, nå ble den ødelagt grillista di Bjørn :P feil eier på bilen da vettu, noen greier rett og slett ikke å ta vare på en bil...ser det ut som... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg