Gå til innhold

Brukermanual E200 1986

Extreme

Anbefalte innlegg

er vel ingenting som heter E200 1986...du har en w124 200FORGASSER...altså...æsjebæsje motoren...samme som i min bil..blæææ..jeg har brukermanual..hihi..

Motoren min er nå ihvertfall i 100% stand. Lite kjørt :) Fornøyd med gamlingen jeg. Ja var instruksjonsbok jeg mente. Du har ja...sleng den over a! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"E" startet allerede i 1985..men kun på biler med elektronisk innsprøytning..forgasser motor er kjedelig..hehe..jeg har boka men du får den ikke..hoho..din loka MB forhandler kan jo kanskje skaffe til veie en slik en?eller så er vel ebay ett fint sted å lete...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"E" startet allerede i 1985..men kun på biler med elektronisk innsprøytning..forgasser motor er kjedelig..hehe..jeg har boka men du får den ikke..hoho..din loka MB forhandler kan jo kanskje skaffe til veie en slik en?eller så er vel ebay ett fint sted å lete...

Vel kjedelig og kjedelig...vet ikke helt hva du legger i det. En fordel på bilen er at det er registerkjede og ikke en forbasket reim :)

Ellers leste jeg denne kommentaren fra en på nettet:

"The car is really built like a Tank, although dispite appearances it can really shift! It's Carburetor is very rare to be in a Mercedes, but it gives the engine a smoothness and power quality that a 2.0l injection could most definitly not offer. I Have owned three Mercedes along with this one including a 95 c180 a 96 e320 and a 2001 e220. But still the old 200 is still my favorite car and is definitaly built a lot stronger.

"

Jeg er nå godt fornøyd med mitt eksemplar...og er jo det som teller. :)

Takk for tipset...får vel skaffet den på en eller annen måte.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky nå må du ikke spre feilinformasjon her da!

E er rett nok Einspritzung, men det er mekanisk! Elektronisk kom ikke før i 92!

200E ble også produsert fra 1985!

230 ble dog aldri levert med forgasser i 124 bil

la meg nå leke smart her iallefall alacocaina

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg nå leke smart her iallefall alacocaina

Moro så lenge det varer :) sa du : HO HO HO

Kunne ikke dy meg jeg nå. Vet ihvertfall at jeg ikke kan stole på deg. Godt det finnes seriøse mennesker på forumet here.

En stor takk til de som "seriøse" som vil hjelpe meg med med min 200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan stole på meg!belive me :hammer men legg ut noen bilder da..

Kan nok sikkert stole på deg. Måtte bare erte litt m'm . Skal prøve å få lagt ut noen bilder etterhvert.

Ja alle kan vi jo alltids lære mer 90-300te :)

Må si det er kjekt med et forum hvor folk er så hjelpsomme som her. En lærer mye av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider