Dr_S Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Noen som har erfaring med å ta av bmw merket bak på koffert lokket? er det limt eller?? er det mulig å ta det bort uten å skade lakken bak? vil ha bilen litt mer clean. Det er satt fast med 2 pinner i karosseriet. Bruk noe som ikke skader lakken, f.eks tuppen på en skrutrekker og legg ei fille under, og vipp det opp. Det er ikke limt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Det er satt fast med 2 pinner i karosseriet. Bruk noe som ikke skader lakken, f.eks tuppen på en skrutrekker og legg ei fille under, og vipp det opp. Det er ikke limt. Hva med de to pinnene bak merket, stikker de ut av kofferten? eller blir det en helt slett flate bak merket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hva med de to pinnene bak merket, stikker de ut av kofferten? eller blir det en helt slett flate bak merket? De stikker ut på baksiden, det er en gummiforing på hver pinne for å holde merket fast. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 De stikker ut på baksiden, det er en gummiforing på hver pinne for å holde merket fast. Så da må jeg fjerne de, sparkle igjenn hulla og lakke kofferten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 har egentlig tenkt på vanlige m3 speil, men det er jo noe alle har, så det kan fort bli litt kjedelig. Så jeg har tenkt litt på disse, noen som har noen formening om det blir bra eller ikke???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 kjøp nokka speil å potte fra rekvisita.. helge å kenneth bestille til deg.. fær innom. mye bra i kattalogen.. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 kjøp nokka speil å potte fra rekvisita.. helge å kenneth bestille til deg.. fær innom. mye bra i kattalogen.. Hvor ligger den butikken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 alta.. bosekopp.. rett nedfor statoil.. midt i bakken.. ser du holder til i alta.. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 alta.. bosekopp.. rett nedfor statoil.. midt i bakken.. ser du holder til i alta.. Ok, har vært der en liten tur, de hadde ikke stort.. men må vel ta en tur til da å ordne meg en katalog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 de e katalog til venstre når du kommer inn døra... potte å sånnt må bestilles.. tar 3-4 daga.. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 ok takk for info. skal hente meg en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 bare hyggelig.. :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 angående bmw merka på kofert og panser. de er innfelt i karoseriet. det må sparkles og lakkeres.. eller tinnes,sparkles,pusses,grunnes,base å klarlakk.. holde på med det på min nu... Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 tenker jeg venter litt med det..hehe. gidder ikke lakke noe med det første. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hehe.. skal ha hel lakkering på min sånn i løpet av vinteren.. holder på å bygge interiør nu. glassfiber dash og koffert.. +++++++ Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg