villejan Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Er av merket KOSEI, og husker jeg riktig i en dim. 7.5* 18.... Hakke dere noen nyere bilsport blader liggende, det står en repotasje om den... Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1 Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 her e nokre råe bilder av et par 406er!!! Siter ..rein disel power.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1 Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 :D vet noen kor de har fått tak i denne stylingen? Siter ..rein disel power.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1 Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 ser ikke ut som eg fekk med meg hele bildet.. Siter ..rein disel power.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1 Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 litt flere bilder.. Siter ..rein disel power.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 fetters har en 406 med originale pug sideskjørt. og så satte jeg på den store Impreza vingen.... så fett ut . men jeg tokk av de labbene nede... så vingen er 12cm lavere enn orig Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg