VeeDub Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Skattepenger + feriepenger nå til sommeren så blir vel enn oppdatering på GTI'n da, until then.. same old :P Men fikk på to nye Avon 215 40 dekk i bakenden i går, foran får vente en måned til, bare håpe de holder så lenge :P Mulig også Sparco bøtte setet er til salgs.. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Synes bilen din er fin jeg. Eneste som kan gjøres utifra bildene er fix av frontfangeren. Og kanskje Audi dørhåndtak. Ellers så har det et clean utseende. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Originally posted by Mr.Stream Synes bilen din er fin jeg. Eneste som kan gjøres utifra bildene er fix av frontfangeren. Og kanskje Audi dørhåndtak. Ellers så har det et clean utseende. og sentrering av pusser da + fjerne hull nr 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Originally posted by audi coupe og sentrering av pusser da + fjerne hull nr 2 Neeei... om det skjer blir det en gooood stund til. Men nedre spoileren er jeg enig med, men er en helvetes jobb å sette den på plass, så riva den av igjen... og så kommer det nok en VR spoiler der nå snart så da bryr jeg meg ikke så mye om det. Audi håndtak er fint, men blir alt for dyrt så om det skjer blir nok også det en goooood stund til :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by Eibach Neeei... om det skjer blir det en gooood stund til. Men nedre spoileren er jeg enig med, men er en helvetes jobb å sette den på plass, så riva den av igjen... og så kommer det nok en VR spoiler der nå snart så da bryr jeg meg ikke så mye om det. Audi håndtak er fint, men blir alt for dyrt så om det skjer blir nok også det en goooood stund til :) fikk du rettet armen da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by audi coupe fikk du rettet armen da?? Ikke prøvd ennå Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hva med en pusserarm ifra uno eller citroen da? er ikke de rette? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg