-zlurv- Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Okey da! =) Thnx for svar på spørsmålene! =) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubb Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Har en Nissan Sunny 1.6 SLX Sedan men finner ikke styling til den, noen som kan hjelpe meg med det? Er litt stress å modde universal styling til den. http://www.home.no/fubb/Sunny.html Bare ignorer prisen.. Siter W202 Mercedes Benz C180 -|- Honda S2000 AP1 -|- E61 BMW 525d X'er: W124 Mercedes Benz E200 [Motorhavari...] Honda Civic 1.5 VEi [solgt] - Nissan Sunny 1.6 SLX [Rustet ihjel] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 finner sikkert ikke fordi det ikke finnes ;) har sett en sedan med nissan sin originale styling sett som kom på noen n13, finnes styling til hatchbacken, men om dette går på sedan er usikkert, tror bakfangern er lengre enn hatchen sin...det du kan gjøre er å finne en frontfanger fra en sunny av den nyere typen,(88-91 tror jeg...) og se om du får tak i noen gti-skjørter... høggern er din venn her...nyere typen fanger med gti-leppe ser slik ut. clickme Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubb Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Er lite med høggere der eg bor så det kan bli et problem. Men nyere vil altså passe med litt småe mods? :) Men målene på hatch'en sin fanger? Hadde eg visst de så kunne eg ha sjekka målene på min egen. Siter W202 Mercedes Benz C180 -|- Honda S2000 AP1 -|- E61 BMW 525d X'er: W124 Mercedes Benz E200 [Motorhavari...] Honda Civic 1.5 VEi [solgt] - Nissan Sunny 1.6 SLX [Rustet ihjel] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg